6.8.13

IOS 7 Screen Lock ေလးနဲ႕ Android ဖုန္းမွာ လန္းလန္းေလး သံုးက်မယ္

မန္ဘာမ်ားသိတဲ႕အတိုင္း နာမည္ေက်ာ္ IOS 7 ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕
အသံုးဲပဳေနက်ေသာ Android OS ဖုန္းေပၚတြင္ အသံုးျပဳႏိုင္တာ
အားလံုးသိပီက်မွာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ ။  ။


အခုအခါမွာေတာ့ဗ်ာ မန္ဘာေတြအတြက္ေပါ့ IOS 7 Screen Lock ေလးကို
တင္ေပးလိုက္တယ္ ခင္ဗ်ာ .......။  ။





IOS 7 Screen Lock ကို သံုးဖို႕အတြက္ Android Version 2.3 ႏွင့္ အထက္ရွိဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာသူကဘာေတြပါလဲ ႀကည့္လိုက္ပါအုုန္းးးး

Lock Screen မွာတင္ပဲ Wifi / Bluetooth / FlashLight / camera / Music တို႕နဲ႕အတူ အျခားေသာ
လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြလဲ ပါရွိတယ္တယ္ ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္က ႀကိဳက္ႏွစ္ပါတယ္္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဆီကို ႀကြေရာက္လာက်တဲ႕ မန္ဘာေတြလဲ ႀကိဳက္ႏွစ္မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ယံုႀကည့္မိပါတယ္ ခင္ဗ်ာ
အဆင္ေျပရင္ ေအာက္က Comment မွာ အားေပးစကားေလးေျပာႀကာခဲ႕ပါခင္ဗ်ာ အဆင္မေျပျဖစ္ခဲ့ရင္လဲ kyawlinn511@gmail.com သို႕ Mail ပို႕ကာ ေျပာႀကားႏိုင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ







Click to Download Now >>> IOS 7 Screen Lock

No comments: